fredag 27. mars 2009

Snegler!!!!

I dag spiste jeg tre snegler. Escargot stod det på menyen. Sneglene var kjempegode. Tor Christian og jeg hadde veddet at hvis jeg kunne spise en snegle så skulle han hoppe i bassenget med klær på. Han må enten hoppe i bassenget med klær på tre ganger siden jeg spiste tre snegler, eller hoppe i bassenget en gang og svømme 25 meter.

Vi var på Talindos restaurant og spiste. Vi var 5 stykker. Tor Christian, Jorun, Rita, mamma og jeg. Vi hadde det kjempekjekt og lekte mimelek mens vi ventet på maten. De andre klarte nesten ikke å gjette hva jeg mimte.

De som jobbet der var kjempegreie.

4 kommentarer:

Rigmor sa...

Så tøft gjort at du spiste snegler. Hva mimet du sa, siden ingen kunne gjette det?

Marte! sa...

skikkelige snegler! tøffing! nærmeste eg har komt sånn mat va hagesneglen eg spiste når egg va liten. då blei mamma glad ;)

Sofie sa...

Jeg mimte en som mimte. Og jeg mimte dansen fra Madagaskar "I like to move it move it" men de hadde ikke sett Madagaskar. Jeg mimte også "musical statues" og vanlig statue.

Sofie sa...

Marte

hvorfor spiste du en "slug" i hagen?