mandag 3. november 2008

Syk

Jeg er syk. Jeg har vært hos Dr. Margareth på mamma sin jobb. Hun prøvde å teste temperaturen min,men termometeret sa aldri pip. Men jeg hadde feber. Hun sa at jeg hadde halsbetennelse og vondt i ørene. Jeg får medisin som tar vekk litt av feberen, og en annen medisin som tar vekk litt av det vonde og en medisin som skal ta vekk bakteriene i halsen.

Jeg har laget et dikt om å være syk.

Jeg er syk
Jeg er veldig syk
Jeg har halsbetennelse og vondt i ørene
Jeg er sliten
Jeg har litt feber
Jeg er rett og slett syk

2 kommentarer:

Rigmor sa...

god bedring, Sofie!
jeg er også syk.

Arthur Andersen sa...

Hei Sofie.

Håper du nå er blitt bra.
Arthur har nå opprettet bruker på 123spill.no. Han har brukernavn arthura3. Nå kan dere spille sjakk mot hverandre.

Pjusken har det bra, men jeg er sikker på at hun savner deg.

Mona
(Arthur sin mamma).