søndag 4. mai 2008

Hyttetur i kolonihagen

I dag var jeg og mamma i kolonihagen. På fredag overnattet vi til lørdag, og fra lørdag til søndag. I kolonihagen har jeg luket i beddet mitt. I kolonihagen møtte jeg noen som jeg kunne leke med. Det var en gutt som het Erik og en jente som het Emma, og en jente som het Victoria og en jente som het Marie. Jeg har øvet meg på å sparke fotballen min hardt og beint. Jeg ble bedre og bedre for hver gang.














Jeg låste meg inne på doen i det store kolonihagehuset - 3 ganger i løpet av helgen.









Lørdag var det blomstersalg i kolonihagen. Mamma tenkte bare på grønnsaker, mens jeg ville ha blomster. Vi kjøpte 3 stemorsblomster og en rosa strandnellik. Og en hvit stor blomst til å henge ved trappen hjemme og pynte.











Mamma klippet gresset ganske mye. Det ble fint. Kantklipperen bråker ganske mye.
Rosaly og Julia og Sofie (en annen Sofie fra Hinna) kom på besøk på fredag kveld og spiste middag hos oss. Det var koselig. Vi hadde kyllingvinger og kyllinglår og laks og poteter, persillerot og pærer. Med Sorbet! til dessert. Masse sorbet!

Jeg tok et bilde av meg Sofie og Julia.

Ingen kommentarer: