lørdag 17. mai 2008

17.mai

I dag har jeg gått i tog. Jeg har fått pølse, brus, kake, cookie, russekort og katta i sekken. Jeg fikk masse russekort selv om jeg ikke sett russetoget. Jeg møtte Tatiana på skolen. Hun hadde en liten fløyte - 17.mai fløyte i rødt, hvit og blått. Jeg syns det var stygg lyd på den. Jeg fikk en 17.mai ballong med det norske flagget på. En kamerat som heter Sebastian han ville prøve å slippe ballongen og gripe den igjen. Det var penger på ballongsnoren for å gjøre den tyngre, men den var ikke tung nok. Ballongen føyk opp i et tre. Sebastian prøvde å klatre opp i treet for å få tak i ballongen, men treet var for stort og ballongen for høyt oppe. Jeg fikk en ny helt lik ballong.
Vi, mamma, Marte og jeg, har vært på Storhaug hos Hilde-Gunn og Jolle. Jeg lekte med Sander. Vi hoppet på trampoline og lekte med Pokemon og spilte Nintendo DS - Supermario. Jeg vil bort og besøke Sander i morgen.
Jeg møtte Malika i byen i dag da vi så på de som skulle hoppe i fallskjerm. Kanskje kommer hun til meg neste helg.

Ingen kommentarer: