mandag 17. september 2012

                 

               HELGEN PÅ LIARVÅG!              

På fredag drog vi til Liarvåg. Mamma og jeg kom først. Da vi var fremme var Åse (moren til Stine Lill)  Stine og Thomas på fergen. Mamma og jeg pakket ut og spillte vil du bli millionær (det sto på hytten fra før). Da Stine og de kom var vi ute litt på dissen. Så spiste vi middag og de pakket ut. Vi spilte carcassonne new world,etter det la vi oss. Neste morgen gikk jeg og Thomas ut. Stine ville ikke ut fordi hun liker rolige morninger.Vi spiste frokost og hadde postkasse leken.

Senere var Stine, Thomas og meg ute, vi hadde rongebærkrig og lagde base. Det var gøy. Litt senere fisket vi, noen fikk napp og andre ikke, men vi fikk ikke fisk. Så spiste vi taco, spilte spill, hadde postkasse leken og mer. Neste morgen lærte jeg å strikke! Og Åse satt op håret min i en fin flette og fikset neglene mine med rød neglelakk. Stine, Thomas og meg lekte ute så drog vi hjem det var veldig gøy der. 

Bilder kommer :) .

3 kommentarer:

Britt sa...

Høres ut som du har hatt veldig kjekt på hyttetur! Britt

Anonym sa...

høres drit ut hilsen 7b på våland

Anonym sa...

Pretty nice post. I simply stumbled upon your weblog and wanted to mention that
I have truly enjoyed surfing around your weblog posts.

After all I will be subscribing in your feed and I am hoping you write once more
soon!

Feel free to visit my web site :: vakantievillafrankrijk.wordpress.com