lørdag 27. september 2008

Lørdagsfotball


I dag spilte jeg fotball. Vi tapte 0- 2. Det laget jeg spiller på heter Brasil. Vi tapte mot Paraguay. Tidligere har vi spillt uavgjort mot Canada og Argentina. Begge de kampene endte 1-1.

Jeg prøvde mitt beste å spille forsvar. Det var en på laget mitt som bare gikk rundt og hadde fingeren i munnen og dagdrømte. Han spillte ikke i det hele tatt- Bare når han stod i mål. Det var andre som gikk og dagdrømte. På slutten spillte bare jeg og Cohen og Christopher og Becka bra. De andre var helt utslitte. Når kampen var over var jeg så utslitt at jeg hadde lyst å dra hjem igjen.

Sist søndag ble jeg kjent med en gutt som heter Axi. Han er fra Østerike. Jeg syntes han er søt. Han spiller på Paraguay. I dag var jeg så opptatt med å få ballen vekk fra vårt mål at jeg ikke la merke til at jeg tok den fra Axi.

Ingen kommentarer: