mandag 25. august 2008

Bursdagsfeiring



Jeg hadde bursdag på skolen. Skolen heter American International School of Lagos forkortningen er AISL. I klasserommet hadde jeg bursdagsfest. Læreren tok to bilder av meg når jentene i klassen skulle ta bilde med meg, og når guttene skulle ta bilde med meg. Vi fikk tre Orios hver, juice og appelsinkake.

Når de sang Happy Birthday to you hadde de ett vers der de sang "How old are you now?" og etterpå måtte jeg synge "I'm 8 years old now" alene til klassen. Og etterpå sang de enda ett vers, men jeg husker ikke hvordan det var.

Noen barn sang Happy Birthday sangen til meg på sitt eget språk. Vi fikk lov å høre på musikk. 2 av guttene begynte å danse. De var kjempeflinke syntes jeg og mamma.
Charlotte, det er venninen min, hun sa bare at de ikke var flinke og at jenter er flinkere.

Ingen kommentarer: