søndag 8. juni 2008

Seminar i Oslo


Jeg har vært i Oslo på seminar sammen med mamma. Vi møtte andre barn og voksne som også skal reise til utlandet og bo. Jeg ble kjent med Sobia som skal reise til London, og Zooe, Charlotte som skal til USA med mammaen sin. Daniel og Vilde og mange andre barn.


Jeg skal reise til Nigeria etter sommerferien. Mange av barna skal reise til USA. Jeg skulle ønske at vi skulle til USA igjen i stedet for Nigeria.


Fredag fikk vi besøk av Sobia og familien hennes. Det var en liten gutt som var nusselig. Jeg tror han er to år. Han lå på sofaen vår og sov. Veldig lenge.


Jeg fikk en drakt fra Pakistan. Den er kjempefin!
Jeg har fått en kalott av pappa. Han har vært i Lagos og kjøpt den med hjem til meg. Han har vært borte i mer enn 5 uker! Jeg savner ham når han er vekke og det er kjedelig å ha en pappa i Nigeria når jeg er i Stavanger. Barn trenger pappaen sin for å tøyse med meg, lese Asterix med meg og spille med meg og prate med meg og hjelpe meg. Mamma gjør det mens pappa er vekke men det er kjekt når det er to voksne for de er forskjellige.

Ingen kommentarer: