torsdag 12. juli 2007

Askøy

Mamma og Tina og jeg dro på en liten tur til Askøy. Der bor mormor og morfar, Fetteren min Didirik og kusinene Tone og Marita. Jeg har en tante som heter Rita som også bor der - men hun var på ferie. Farmor og farfar bor der også - men de var på hyttetur. De kom heldigvis innom før de dro til hytta slik at jeg fikk treffe dem. Jeg koste litt med farfar sin hund, Smutt. Det er en tjukk dachs.

Jeg har begynt å samle på servietter. Mormor sin venninne Judith hadde en hel pappeske med servietter. Den fikk jeg. Nå har jeg over 200 servietter.

På søndagen var vi en tur på Herdla. Tina ville bare svømme. Mormor og jeg plukket masse blomster og lagde finne buketter. En til morfar, en til mamma og en som jeg og mormor delte på. Så gikk vi på kafe og spiste middag...og besøkte onkelen min og tanten min på Florvåg. Der fikk vi vafler og is.

Ingen kommentarer: